víkend plný úspěchů - výstava a BH

26.05.2013 17:08

V sobotu 25.5.2013 jsme se zúčastnili oblastní výstavy v Horce nad Moravou, kde jsme od paní rozhodčí Kotalové obdrželi: V1, VT, ČKŠ. A potěšila mě její slova: prý proč tak hezký pes ještě nemá titul? (důvody - první výstavu ho dostat nemohl, druhou byl špatně upraven - otevřená srst).

A i přes tento výsledek jsem si řekla, že je to poslední výstava, poněvadž mě to nebaví a tudíž by mě stálo mnoho sil to překonat a začít na to vystavovaní Lotra připravovat. Ale nikdy neříkám nikdy ;-)

A dnes v neděli jsme u nás na cvičáku složili zkoušku BH, rozhodčí pí. Skalická. Hodnocení bylo: moc hezký projev, až moc veselý (chvíli tam furt skákal jak hopík jak se těšil z práce), krásné sledování psovoda, krásné obraty a  ukázkové sedni s pozorností na psovoda po celou dobu. Bohužel u odložení v leže Lotra asi něco kouslo do zadní nohy tak z odložení vyskočil a doběhl za mnou (stále se otáčel po své noze) a prý tam skutečně něco letělo (i podle slov paní rozhodčí), takže toto nás stálo nulu. Celkově 47 bodů. Je to můj citlivý kníráček :-)